středa 20. července 2016

Milovaný Berlín 1. část

Přátelé, je to tady. Konečně mám SVŮJ počítač a konečně na něm píšu článek. Spravila mi ho dokonalá Šárka, nevím, jak, ale milují za to. Kromě miliardy práce, co mám, můžu konečně napsat článek. Dneska je to navíc článek o Berlíně. Kdo mě sledujete na Instagramu, na Facebooku nebo nově i na Snapchatu (barussat), tak víte, že jsem minulý týden jsem byla v Berlíně. Sama. A vůbec mi to nevadilo, přišlo mi to skvělý a nejvíc jsem si to užila. Jasně, mohla jsem si fotit jen selfíčka, nemohla jsem si s nikým povídat, ale mohla jsem si sama určovat, kam půjdu, kdy budu vstávat a co si budu kupovat. Neříkám, že takhle budu jezdit pořád, ale na vypnutí to bylo skvělý. Chtěla jsem do Berlína jet už v květnu, místo toho jsem šla do práce. Jednou v červnu jsem se tak naštvala a sama jsem si vybrala a zarezervovala hotel, koupila lístky a frr pryč.


Den první
Ten odjezd byl klasicky docela hektický. Víkend předtím jsem byla 12 hodin v práci, balila v neděli večer a v pondělí jsem zaspala. Jela jsem busem od Student Agency v 6.30 z Florence a vzbudila se hodinu před odjezdem. Takže jsem se rychle připravila a pádila na bus.
Cesta byla super, hrozně rychle to uteklo, jediný co mi přišlo zbytečný byla povinná přestávka řidiče zhruba dvacet minut před konečnou v Berlíně. Zbytečná půl hodina uprostřed berlínského nádraží. Dojela jsem na centrální autobusové nádraží ZOB a v tu chvíli začala být zmatená. S davem jsem došla na nějaké metro. Berlínské metro je docela pověstné, kromě toho že má cca 9 linek, každá druhá je přestupní, ještě centrum města s předměstími spojují vlaky. Do toho jsem samozřejmě nastoupila já a musela jsem několikrát přestupovat, abych se nejen dostala na metro, ale hlavně ke svému hotelu. Ten byl kousek od nákupní třídy Kurfurstendamm, kde můžete nakoupit od Louis Vuton až po HM nebo Forever 21, který miluji. Já jsem si vybrala čtyřhvězdičkový hotel Art´otel Berlin Kudamm, který je ve stylu Andyho Warhola. Všude visí jeho obrazy a fotky, pokoje jsou moderní, jednoduché a dokonalé. Já jsem si v tom svém úplně libovala, výhled jsem měla na ulici, ale nic nebylo slušet. Doporučuji. Přiznávám, že nebyl úplně levný, ale chtěla jsem si udělat trochu srovnání s hotelem, kde pracuji já a nechtěla jsem spát v nějakým polorozpadlým baráku. Kromě toho jsem chtěla místo v centru, což se dokonale podařilo.
Jakmile jsem se v pondělí v poledne ubytovala, shodila z ramen tašku, oblékla šatky, sbalila potřebné blogerské doplňky, rozumějte foťák, mapu a sluneční brýle a vyrazila do centra. Vše jsem odstartovala dokonalou zmrzkou Haagen - Dazzs; mango a krém s oříšků a medu a chrochtala si, jak je to dokonalé. Jako první jsem se rozhodla poznat historický Berlín. Prošla jsem se parkem Tiergarten a pak se autobusem svezla až k Říšskému sněmu, na který jsem zůstala celá opařená koukat. Naprosto nádherná budova, která sloužila k tak smutným okamžikům naší historie. Kdo jste u Říšského sněmu byl, musí vám být úplně jasné, jak úžasné a mrazivé to je. Překvapující je, že vedle Říšského sněmu se tyčí moderní budova a okolo něj protéká řeka Spréva. Vše je ale v dokonalém souladu. Pak jsem se pěšky vydala k Braniborské bráně, kde začala moje série focení selfíček. Po dvaceti mintách, kdy jsem selfii tyč zase schovala, jsme měla fotku, kterou jsem mohla publikovat na své sociální sítě.

Opět jsem nasedla do busu a dojela do proslulé náměstí Alexanderplatz. Kde se mimo jiné nachází i Primark a moje milovaná kavárna Coffee Fellows, kde jsme s Janičkou byly poprvé, když jsem v Berlíně byly a já tam opět musela znova. Protože jsem už umírala hlady, dala jsem si bagel s lososem (4,50 euro) a domácí limoádu s lesním ovocem (4, euro za mega velkou). Bagel jsem ani nesnědla, protože byl obrovský a je fajn, že ho připravují přímo před vámi a není to žádný sandvič z krabičky. Limonáda byla fajn, vypila jsem jí skoro na ex, jen mi přišla trochu trpká a málo slazená, ale to je asi jen o chuti. Pak jsem klasicky šla do Primarku, který mě naprosto otrávil počtem lidí a front u pokladen. Večer jsem zakončila u BBC, ginu s tonicem a těstovinového salátu na hotelu.


Žádné komentáře:

Okomentovat