neděle 17. prosince 2017

Zimní kávové lásky

 Zima je k toulkám po kavárnách jako stvořená. A pro byl tento podzim/zima hodně nabitý. Konečně mám trochu času na objevování nových i zajetých podniků. I když v nich často pracuji nebo si jen užívám čas s přáteli, je to přesně to, co mě dělá šťastnou a spokojenou. Nevadí mi chodit do kaváren sama a už jsem si zvykla i na ty pohledy, když vytáhnu foťák a zaznamenávám ty dobroty. Zvykly si na to i moje kamarádky. Další nabitý článek s tipy na kavárny je tady!






Mr.HotDoG
S mojí kámoškou Jájou se známe snad už sto let a Jája má skvělý veganský blog Let´s Do Something Sweet. S Jájou občas vyrazíme i na nějakou mňamku a jednou jsem po Foodblog Marketu ( to bylo už v červnu, no letí to děsně) vyrazily  na Letnou do Mr.HotDoG a já jsem se do toho absolutně zamilovala. Měla jsem fish and chips a jediné, co mě zklamalo, bylo že jsme neměli moc dobré hranolky. Takové ty klasické, asi mám radši ty belgické, tlusté. Ale jinak se mi hrozně líbí ten koncept americkýho lepšího fastfoodu. Navíc tam jsou milý kluci a dá se na ně i dobře koukat. Navíc tam dělají i veganskou verzi, takže za mě určitě ano.





Cafefin
Kdo nebyl v Cafefin jakoby nebyl. Taky máte takový pocit? Je zvláštní, jak v určitou dobu je na vrcholu nějaká kavárna, všichni z ní dávají fotky a kdo jí nemá rád, je totální loser? Já tenhle pocit mám u Cafefin, kam sem zamířila s Anet. Přiznám se hned na začátku, že nemám ráda vietnamskou a asijskou kuchyni, nemám ráda avokádo, ani koriandr a vadí mi zvláštní kombinace, většinou sladkého a slaného. V kavárně jsme s Anet našli poslední volný stůl a objednali si latté. Latté art tady zvládají s přehledem, makový cheesecake, který měla Anet byl sice hodně sladký, ale zato skvěle krémový, jen ty sušenky by nemusely být tak tvrdé. Jídlo jsme si nedala, protože v každém bylo něco, co mi zkrátka nechutná. I přesto jsme zůstali v kavárně přes dvě hodiny a zašla bych sem klidně i podruhé, přestože se to mezi moje top kavárny rozhodně nedostane. Nic proti ní konkrétně nemám, jen nemám ráda ten boom, když všichni někam chodí. Pokud budete mít cestu okolo, zkuste tam zajít, možná se tam potkáme.

Cafe latte: 65 Kč
Cookies: 50 Kč




Coffee Corner Bakery
Co se ale dostane mezi moje top kavárny je Coffee Corner Bakery. Tuhle kavárnu v Korunní jsem navštívila před pár měsíci a velice mne zaujala. Teď když jsem hledala místo, kde bych mohla pár hodin pobýt než půjdu na schůzku, jsem sem opět zašla. Dala jsem si granolu, přestože nejsem moc jejím fanouškem, ale byla jsem po nemoci a nechtěla jsem to s vajíčky či něčím podobným přehánět. Fajn bylo, že v granole bylo sezónní ovoce, muslli a hustý jogurt. K tomu černý čaj s medem a byla jsem spokojená. Sem určitě vyrazím, protože tady na vás divně nekoukají, když máte v ruce počítač a jdete sem makat.

Černý čaj: 55 Kč
Granola s jogurtem: 115 Kč




Latté: 60 Kč
Čokoládový košíček s malinovým přelivem: 60 Kč
Buchta: 35 Kč
Víno růžové 0,1: 40 Kč

Sweet and Pepper Days
Do tohohle roztomilého bistra mě vzala moje kamarádka a skvělá cukrářka Adie, kterou jsem potkala díky své přechozí práci a jsem za tohle přátelství neskutečně vděčná! Adie s bistrem spolupracuje, a proto bylo tak trochu jasné, že půjdeme právě tam. Dala jsem si tomatovou polévku, která byla neskutečně horká, ale moc dobrá, správně hustá a vydatná. Večer jsme zakončili ještě dortíkem, já si dala slavný trojmléčný, který byl totálně skvělý a fakt dobrý. Nic moc přeslazeného, ale lehkého a krásně "mokrý". Druhý den jsem tam vzala Šárku a obě jsme opět zvolili tomatovou polévku. Já se rozhodla pro sendvič s vajíčkem, pancetou, mozzarelou a salátem. Trochu vyšší ceny, ale fakt si pochutnáte.

Třímléčný dort: 69 Kč
Tomatová polévka: 59 Kč
Sandvič: 115 Kč







Peter´s Aparment 
Občas není špatný, když si spletete den. To jsem šla takhle jednou ve čtvrtek ke kadeřnici, u které jsem byla ale objednaná v pátek. Místo toho jsem tak využila volné dopoledne a na snídani si zašla do Peter´s Aparment, na které jsem slyšela samou chválu od Smooth Cooking. Po dlouhém rozhodnování jsem zvolila míchaná vajíčka s parmazánem a šunkou, k tomu na klasiku cappuccino a pomerančový fresh. Musím říct, že jídlo super, ale slečna servírka by možná mohla být více příjemná příště. Rozhodně sem ale moc ráda zajdu znova. 

Míchaná vajíčka:  95 Kč
Cappuccino: 55 Kč
Fresh juice: 89 Kč





Barabizna
To jsme se jednou s holkama z práce domluvily, že vyrazíme na společnou večeři. Sice pracujeme v Praze, na naši ladies night jsem ale jely na Zbraslav, kde se nachází proslulá Barabizna. A přestože nejsem nadšenec do stejků a masa, tak tady jsem si to zamilovala. Asi to bude tím, že jsem měla burrito s lososem a špenátem a naprosto fenomenální pečenou zmrzlinu, kteoru jsem si dala na doporučení od kolegyně. A asi sem dlouho neměla tak dokonalý dezert. Od holek jsem ještě ochutnala churros a taky dokonalost. Sem rozhodně musím vyrazit, vůbec se nedivím, že tam bylo tak natřískáno. 

Burrito con Salmon: 239 Kč
Smaženéc churros s karamelem a čokoládou: 99 Kč
Smažené zmrzlina s karamelem a ořechy: 105 Kč






Žádné komentáře:

Okomentovat