čtvrtek 1. ledna 2015

Welcome 2015!


Nemůžu tomu skoro uvěřit, ale opět máme nový rok a tenhle blog za chvilku oslaví své první narozeniny. Dovolte mi tedy menší shrnutí za uplynulým rokem 2014. Nebudu vás trápit nějakými svými osobními výlevy pocitů, ale musím říct, že rok 2014 pro mě byl vesměs pozitivní. Potkala jsem tak strašně moc zajímavých lidí, zažila spoustu neskutečných věcích, odhodlala se k několika zásadním krokům a hlavně jsem se nasměřovala, kam dál jít a jak bych byla ráda, aby se vyvíjela moje budoucnost. Jednou z cest je právě tenhle blog, kterému jsem sama osobně dávala v prvních měsícíh maximálně tak pár týdnů. A hle, on mě vážně chytl a úspěšně se blíží ke svým narozeninám, které oslavíme společně v únoru.
Díky tomuhle blogu vděčím za několik hrozně zajímavých pečícíh zakázek, soutěži Cupcakecup 2014, ale především strašně moc zkušeností, zažitků a rad, které jsem za ten rok buď dostala a nebo někde nasbírala a pak je tak nějak aplikovala v praxi a případně ještě dopilovala. Poslední měsíc starého roku pro mě nebyl úplně šťastný a hodně jsem se natrápila, ale snažím se tohle nechat být a koukat se už jen vpřed, do budoucnosti. Protože ta snad bude o něco lepší. Blog sledují sice především kamarádi, ale co mi tak pár přátel řeklo, sledují ho i jejich rodiče a líbí se jim. To je přeci, super, ne?


Co bude dál?
Zásadní otázka, která napadne každého, co něco vymyslel a rozjel. Blog určitě nekončí, pečení mě baví, čím dál tím víc a určitě se chci tenhle rok zase někam posunout. Vyzkoušet něco nového, objevovat, pátrat, pálit, smažit a hlavně ochutnávat. Také chci cestovat, kdybych měla dostatek financí, jsem pořád mimo republiku. Pár plánů, kam jet už mám, taky budu doufat, že to vyjde, protože i z toho bych vám určitě něco napsala. Plánuji nejen zahraničí, ale podívat se do pár měst naší vlasti, kde je to zajímavý a kde se dá dobře najíst.
Navíc se chci posunout i dál ohledně nějaké food kariéry. Nevím, jestli na to mám a co bude za pár měsíců, či týdnů, ale teď si jistotou můžu říct, že s psaním určitě nekončím. Mám v hlavě teď tolik myšlenek, nápadů a podnětů, ale nechci nic zakřiknout a nic předem dopředu plánovat, protože tohle se mi už párkrát nevyplatilo a spálit prsty si chci jen kvůli pečení, ikdyž ani to nevyhledávám. Budu ráda, když se mnou zůstanete dál, dál budete číst a péct podle téhle příručky, nebo jí jenom číst a hlavně, že vás bude pořád bavit dál. Mě to totiž baví a když člověka něco baví, tak to je na tom pak vidět. Slibuji, že se budu snažit dát do blogu a hlavně do sebe, co nejvíc to jde a že za nic na světě nepolevím.


Mějte se krásně, milujte jídlo a užívejte si každý den. Barush

Žádné komentáře:

Okomentovat