středa 21. ledna 2015

Ovocná kašička

Dneska to bude trochu netradiční pojetí receptu. Nebudete ho muset číst, ale můžete si ho poslechnout. Za tuhle změnu může jeden předmět ve škole, v rámci něhož si máme vyzkoušet i audio příspěvek. Já jsem se rozhodla převyprávět, jak udělat z čerstvého sezónního ovoce, jako jsou jahody, borůvky nebo maliny, skvělou ovocnou kašičku, kterou lze používat na dezerty nebo na zmrzlinu. Já jsem jí použila na borůvkové cup cake, recept na ně naleznete na blogu, odkaz máte tady, ať složitě nehledáte. Oba dva recepty jsou podle Jemmy Wilson, což je jedna ze spolupracovnic Jamieho Olivera. Dostala jsem její kuchařku k Vánocům a jsem ze všech receptů úplně nadšená. Některé z nich určitě vyzkouším, abyste se o ně mohli pokusit i vy, protože jsou vážně skvělé. Teď si ale můžete poslechnout můj skvělý hlásek, na kvalitu videa moc nekoukejte, není to něco čím bych se chtěla úplně chlubit. Omluvit mě může to, že jsem tohle vyráběla poprvý a kdo ví, tak já jsem hrozně technický antitalent

Žádné komentáře:

Okomentovat