neděle 11. června 2017

Co se děje v červnu?

Přiznám se, že jsem nad touhle novou rubrikou přemýšlela už na začátku roku. Jenže události, které proběhly mě donutily přemýšlet nad úplně jinými věcmi než nad blogem. Teď to ale vypadá, že se to začíná všechno pomalu otáčet k lepšímu. Jsou věci, které se nikdy nezmění, ale život jde dál a člověk se musí umět postavit a jít dopředu. Utápět se v depresi, smutku a litovat věcí, které už se nevrátí prostě nejde a není to ani můj styl. Jsem ráda, že přišlo jaro, které s sebou nese nejen více sluníčka a pozitivní energie, ale i nákupy na farmářských trzích a využívání lokálních surovin a pečení z nich. Už pro vás chystám několik voňavých receptů s ovocem. Ale zpět k téhle new rubrice. V mém životě se toho děje docela dost a občas si říkám, že by byla škoda vám o tom nenapsat. Proto nová rubrika.. takže jdeme na to :) Nějaké věci si myslím, že by mohly sloužit i jako tipy, kam třeba zajít nebo zkusit něco nového. Jsou věci, které s jídlem sice úplně tak nesouvisí, ale můj blog není jen o jídle, takže si myslím, že je fajn vám o tom říct.




Foodblog market level II.

Původně měl tenhle článek vyjít už před minulou nedělí, ale nějak mi to nevyšlo. Čas je poslední dobou proti mě a jestli bych něco potřebovala, tak je to, aby den měl 36 hodin a ne jen 24. Proto o Foodblog marketu až teď. Proběhl minulou neděli a byl perfektní! Kačí vybrala tentokrát prostor Kavárny, co hledá místo a myslím, že to zvolila skvěle. Je fakt, že prostor před kavárnou je menší, a když jsem viděla ty lidi tak jsem si říkala, že se tam nemohou vejít, ale pro mě jako stánkařku to bylo skvělý. S Verčou z Času kávičky jsme prodaly za hodinu a půl a Verča nejenže mi vytrhla trn z paty a pomohla mi, ale konečně jsme měly čas si i trochu popovídat a pořídila mi i super fotky! Veru, jsi láska <3 Láska je i Kačí a Péťa, které tuhle akci pořádaly a jsou to královny! Holky, pusu a DÍÍÍKY! A díky i vám, co jste dorazili, ochutnali a vrátili se s tím, že vám chutnalo a nebo píšete zprávy, že vám chutná. Hodně zabodovali mamčiny slaný koláče, která je mojí další královnou, že místo toho, aby si užívala venku sluníčka a zahrady, tak celou sobotu pekla slaný koláče. A hlavně, že do toho se mnou zase šla! DĚKUJI! <3







Rok 2016

Apetit piknik - Sweet Woirld by Barush stánek 58.

Vždycky mě hrozně překvapí, když mi po odeslání přihlášky na Apetit piknik přijd email s gratulací, že mě vybrali. Každý rok pro mě zhruba v půlce května začíná období testování dobrot, shánění všech propriet  a dva dny před Apetitem málem zavařím troubu, protože se rozjede příprava a pečení. Čeká mě to i tenhle rok, a přestože vím, že to bude masakr a že strávím během dvou dnů víc než 12 hodin na nohách, hrozně se na to těším. Apetit piknik je moje srdcovka a každý rok se na něj těším. Je to pro mě i největší akce roku, přestože tenhle rok mám toho v plánu ještě docela dost a jsou věci, které Apetit možná i trumfnou. Přesto, je to zkrátka láska. Určitě na Apetit doražte, 17. června se na vás budu těšit v Grébovce. Už se těším, jak ochutnám co nejvíc dobrot od dalších prodejců a doufám, že letos budu mít i čas trochu se po pikniku projít. Mě najdete u stánku číslo 58!

Událost na fb: Apetit piknik 2017

Kurz Sweet bar od Petry Stahlové 

Na skvělém kurzu od Petry Stahlové jsem sice byla poslední květnový den a rozhodně jsem nelitovala. O Petře mi řekla moje kamarádka Adie a já jsem se na její kurz Sweet bar přihlásila už v březnu, protože je o ně obrovský zájem. Vydala jsem se sice až do Kladna, stála 9 hodin na nohách, ale nelituji jediného okamžiku, protože když jsem viděla na konci ty nádhery, co se nám díky Petře podařilo vytvořit, byla jsem nadšená a skoro až dojatá. Vlilo mi to hrozně moc energie do žil a inspirace do dalšího pečení. Dělali jsem rybízové pate de fruit, marshmallows, malé dortíčky s náplní, dva druhy tartaletek a skleniček a v neposlední řadě i makronky. Sice to vypadá, že to bylo hned hotové, ale vzhledem k tomu, že každý dezert se skládal z několika kroků, byly jsme všechny rády, že jsme si šly po sedmé hodině všechno vyfotit a hlavně odvést. Samozřejmě jsem neodolala krásným formám na pečení a karamelizované bílé čokoládě. Rozhodně kurz Petry doporučuji, já se na podzim chystám na další.








Kurz vyrábění zmrzliny v Créme de la Créme

Poslední věc, o které vám chci říct je, že jsem se účastnila skvělého a hrozně zábavného kurzu v Créme de la Créme, kam jsem byla pozvaná s několika blogerkami. Přednášel a zmrzku vyráběl skvělý pan Zmrzlinka alias Honza Hochsteiger, který zmrzlinou žije a je naprosto skvělý. Vyráběl před námi mojito zmrzku a ochutnávali jsme tři druhy pistáciové (zdravou, vegenaskou a klasik). Honza ví o zmrzlině všechno a jeho energie se na nás všechny přenesla. Nejenže jsem se do Créme de la Créme zamilovala, ale taky jsem z kurzu kromě nadšení odcházela asi z dvou kilovou nádobou čtyř druhů zmrzlin. Investujte tedy peníze do kvalitní zmrliny a radši než dvacet levných a nedobrých si dejte jednu dvě dražší, ale kvalitní!







Žádné komentáře:

Okomentovat