neděle 9. října 2016

Den soukromého podnikání Makro

Konečně vám o tomhle projektu mohu říct víc. Jsme hrozně ráda, že se do něj mohu zapojit a že oslovila skvělá Terka, která tenhle projekt zaštiťuje. A o co se jedná? Makro pořádá 11. října Den soukromého podnikání, kde chce pomoct všem malým a středním podnikatelům, aby je objevilo víc zákazníků. Já jsem byla oslovena, abych si vybrala kavárnu, kterou mám ráda a které bych chtěla v tomto směru pomoct. Moje myšlenky hned směřovaly ke kavárně Prostá přítomnost (psala jsem vám o ní tady) a byla jsme hrozně ráda, že na to kývli i oni.

A co přesně je tedy můj úkol? 10. října se vydám do Makro akademie, kde pro kavárnu upeču skvělý dýňový koláč, který prostě miluji a který je hlavně skvěle sezónní. I když nejsem fanynkou dýně, ale o tom si můžete přečíst tady :). Péct budu nejen já, ale i další skvělý blogeři, takže tam nebudu sama (uff :)) Takže 10. října upeču pár těhle božích koláčů a 11. října se uvidíme v Prosté přítomnosti, kde budu skoro celé odpoledne, abych nasála tu pravou kavárenskou přítomnost a případně si s vámi mohla popovídat. Takže určitě doražte. Můj dýňák dostanete ke každé kávě zadarmo. Vzhledem k tomu, že v Prostý přítomnosti mají Five Elephant, kterou miluji, takže se o dobrý kafe určitě nebojte, měla sem tam flat white i capůčo a bóžo :) Krom toho, kavárna funguje pár měsíců, otevřená je od konce května a ty prostory jsou tam skvělý. Nahoře přes den funguje kavárna a večer se od 19 hodin otevírá super bar, což jsem ani nevěděla. Ten den tam bude navíc vystupovat folková písničkářka, takže jsem sama dost zvědavá. Je fajn, že si přes den dáte kafe (a můj dýňák) a večer víno :) 
Tenhle krasavec tam bude :) 
<3 div="" style="text-align: justify;">
Budu hrozně moc ráda, když se zastavíte nejen v kavárně Prostá přítomnost, ale i v dalších podnicích, které se do Dne soukromého podnikání zapojí a že podpoříte ostatní blogery a kavárny. Je fajn, že Makro dává takovou příležitost, protože bez takovýhle šancí bysme my, kteří se do světa gastronomie chtějí nějak zapojit, byli dost bezradní. Těšte se tak nejen na reportáž z celého pečícího dne, ale samozřejmě i přímo z kavárny z 11. října. Samozřejmě mě sledujte na Snapchatu (barussat) a na Instagramu (barussat), kde budou takové ty random okamžiky. Já v kavárně budu někdy odpoledne, takže pokud za mnou přijdete, budu neskutečně šťastná :) 

<3 div="" style="text-align: justify;">
<3 div="" style="text-align: justify;">Těším se na Vás!!!:)

1 komentář: