pátek 23. prosince 2016

Datlové kuličky

V prosinci není častějšího slova než slovo Vánoce. Ve food blogové scéně se k tomu přidává ještě slovo cukroví a receptů na ně najdete na všech blozích desítky. Já nejsem výjimkou. Dlouho jsem přemýšlela, jestli mám vůbec nějaké recepty na cukroví dávat, protože je toho všude plno. Pak jsem ale dostala nabídku na natáčení nepečeného cukrovi a řekla jsem si, že bych to mohla spojit. Kromě klasického psaného receptu, tak tady máte i video, jak si hraju na profesionální cukrářku a dělám nepečené cukroví. Musím říct, že jsem z toho teda byla dost nervózní, ale nakonec to bylo moc fajn dopoledne. Takže moc děkuji Markovi a Božence! :* 
 

Datlové kuličky

Suroviny
3 lžíce datlového sirupu 
250 gramů strouhaného kokosu 
2 lžíce holandského kakaa 
1 oloupané a nastrouhané jablko 
1 lžička vanilkové extraktu 

Postup
1.  Tyhle kuličky mají výhodu v tom, že jsou neskutečně jednoduché a za pár minut jsou hotové. Jako první si do mísy dáme datlový sirup, zasypeme kokosem a promícháme. Přidáme nastrouhané jablko, holandské kakao a vanilkový extrakt a opět důkladně promícháme. 
2. Ze směsi začneme tvarovat kuličky, které položíme do hrnku s nastrouhaným kokosem, obalíme a skládáme na talíř. Ten pak přemístíme do lednici či do tmavé a chladné místnosti, kde na nás kuličky počkají do Vánoc.



 

 

Děkuji Vám za krásný blogový rok 2016, krásné Vánoce, buďte s rodinou, mlsejte cukroví, koukejte na pohádky a užívejte si poslední pár dní roku. Uvidíme se v příštím roce

Barush <3 <3 <3


Žádné komentáře:

Okomentovat