čtvrtek 12. listopadu 2015

Prague Cake festival

Dneska to nebude recept, ale takové shrnutí jedné food akce na, které jsem se v říjnu byla. Původně to měly být akce dvě. Tedy napsané. Jenže já dělám všechno na poslední chvíli. Za pár hodin odlítám do Belgie a za pár minut utíkám na koncert božích Tata Bojs. A nestíhám nic. Dobalovat budu zítra ráno, teď jsem ještě rychle uklízela a zařizovala poslední drobnosti, které mi i s prací zabrali posledních pár dní. Napsat druhou část článku už tedy nestíhám. O degustaci Jacka Danielse se tedy dočtete příště. A taky o Belgii a Nizozemsku, kam si s Jančou děláme výlet. Jedu totiž za ní a děsně se na ní těším. Navštívíme Antverpy, poté se přesouváme do Rotterdamu a v neděli a pondělí nás čeká Brusel. Neskutečně se těším, už cítím, že potřebuji někam vyrazit a budu vám tak moc vděčná za tipy na kavárny, restaurace, bary, kluby a památky, které stoprocentně nesmíme vynechat. Za odměnu tak pro vás nachystám oblíbené Sweet tripy, případně Week in the picture a uvidíme jestli bude i na Haul. Zkrátka toho bude zase hodně. Tak se těšte a děkuji v komentářích za tipy.


Prague Cake festival - Diplomat, 17. října 2015
Už je to docela dávno, přesněji skoro měsíc, co jsme se společně s Šárkou vydaly na jeden z posledních food festivalů. Tentokrát se jednalo o první ročník Prague cake festivalu, takže přesně něco pro mě. Byla to docela pěkná sobota a my se vydaly do hotelu Diplomat v Praze v Dejvicích, kde se celá akce konala. Přes internet jsem nám koupila lístek za 150 a v ceně lístku bylo 5 degustačních porciček. Lístky se kupovaly vždy na určitou hodinu, my dorazily na 14.00. Poctivě jsme si stouply do fronty a pomalu se šinuly ke vchodu. Tahle akce totiž byla překvapivě vevnitř, což se na konci ukázala jako jedna velká slabina. Jakmile jsme dostaly pásky a degustační žetonky, vešly jsme do místnosti plné lidí, kteří se mačkali okolo jednotlivých "stánků" od cukrářů. No stánků, jednalo se spíše o stoly, kde měl každý rozložený svoje dortíky. Ve výsledku jste se tak postavili do fronty a brzy zjistili, že stojíte upklně v jiné frontě než jste chtěli. Ne uplně pozitivní dojem vytvářela i hromada lidí, takže tu nebylo nejen k hnutí, ale ani prostor k dýchání. Docela mě překvapil fakt, že jednotlivý cukráři neměli u stolů žádné ledničky, kde by dorty skladovaly. My jsme s Šárkou byly docela zklamané z celé akce. Velkou roli v tom sehrálo neštěstně zvolené prostředí, hromada lidí, degustační porce, které sice byly zadarmo, ale byl to vždycky jen malinkatý ždibíček, takže jsme si stejně koupily klasické porce a a moc nadšené jsme nebyly ani z nabízených produktů. Sice všechny vypadaly krásně, ale ta chuť už byla horší. Tak třeba příští rok to bude lepší.. :)

Mini cup cake jsou veganské od Dorty Praha a Red velvet cup cake od Gateaux Monde.

Jsme přeslazené a tak ochutnáváme od Sweet Ter skvělý špenátový a parmazánový quiche. Boží!

Od Růžového domečku ochutnáváme super koblížky a pijeme ovocnou šťávu.

Top vítěz na Prague Cake festival vyhrává jednoznačně Charlotte od Sweet Ter. Naprostá dokonalost.

Povinné fotky s dorty :)



Moje pocity z festivalu jsem shrnula i v reportáži pro Restu.cz, kterou dělala moje kamarádka a skvělá blogerka z Vařeniště.cz Martina :)

Příští týden se těšte na povídání o zmiňovaném Jacku Danielsu, pak week in the picture z Belgie a samozřejmě také nejlepší kavárny a restaurace nejen z Belgie. Pak pomalu skočíme na Vánoce a vánoční cukroví, mám pro vás pár tipů. Bude toho hodně a už se na to moc těším. :*







4 komentáře: